Beeaach

Hellu!
Höhö, jag är halvdöd just nu, är skittrött, svettas som en jävla gris och har blåmärken övverallt :O Detgick inte att få tag på Jessica *suprise suprise* ;)<3 Så jagstack till stranden igen, med Becca, Ellie och typ vBeccas lillsyrra :P Jag kom efter dem, och det tog typ hundra år innan jag hitta dem men men xD Vi bada lite, sen träffade vi på Ramtin, Ahad & Gaston. Vi puttade i  varandra 24/7 hur jävla länge som helst. Sn kom en massa folk och ´dränkte hela bryggan och alla ramla i hela tiden och det var kaos, bara jag och Ellie som tyckte det var kul :D Sen fortsatte vi putta i varandra i några timmar (?). Aja, jag kom hem typ kvart i åtta kanske, då duscha jag snabbt och stack och träffa Jessica *som såg mitt sms efter femhundra år xD* och vi var på en liten promenad :D Det var mys! Men nu är jag rätt trött :O Så ja, iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0