2010-07-28

Tjululu ;D
Helvete vilket väder idag, det bara regnar och är grått... skulle faktiskt vara med Lillinor idag, men vi kom inte på nåt att göra i det jävla vädret, och helt ärligt så är jag för trött för att ens gå ut en minut. Så jag sitter inne istället och spelar på denna hemsida! Gör quiz för det mesta, fick reda på bland annat att jag är en chokladnarkoman och att min killtyp är nördar! Hahaha så sant ;)  Resten av dagen måste jag handla, tvätta lite, eller bara ta kläder från tvättstugan, göra lite mat med Julia & handla! Mycket effektiv dag men lite halvrolig kanske x) Well well!
And by the way, kom på att ni inte har sett mig i kort hår än, bloggläsare! Här har ni!

Såhär ser jag ut idag...




Och såhär såg jag ut igår, innan jag drog ut med Lillinor!




Och ja, jag har solglasögon inomhus. Och ja, jag är jättecool, jag vet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0