Woohoo, en slinga blondare, ett steg närmare!

Update!

Jag - Plzzzz kan du färga håret på mig? xD
Mamma - (...) Okej, jag kan färga en slinga.
Jag - Generöst av dig..

Men sen kom hon igång och färgade lite fler slingor, haha.. Tyvärr varken svarta, rosa eller gröna *snyft* utan blond, så jag slår vad att det inte ens kommer synas :( Men om jag inte klagar och om Polen vinner mot Sverige på handboll (som förresten går på tv nu och Polen håller på att vinna så... suckers!!!)  men ifall jag har tur iaf, så kanske hon går med att färga lite mer nästa gång... och efter lite mer övertalan kanske jag kan få mitt emohår? ;) Håll tummarna!

Jag in Da Future?


Kommentarer
Tilde skrev:

om du inte får färga slingor, kan du ju alltid köpa! finns billiga färgade slingor med clips som man bara sätter fast i håret ;)

2010-01-24 | 14:15:24
Blogg: http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0