Nu jävlar

NU är jag tilbaka... sorry för att jag var tillfälligt borte, men kära Tessie hucker loggade in på mitt konto och ändrade designen så jag fan inte ville ngn att se det. Riktigt hemska bilder i headern och så. Fick återställa allla fucking kod mallar för att få bort skiten. Och nej, Tessie lilla, det är för i helvete inte kul och jag byter lösen right now. Iriiterande grej -.-'

Vi interviuja varnadra idag på skolan, på engelskan. Man hade några frågor som man skulle ställa till ngn jävel i klassen. Sen skulle n¨gra berätta om varandra O.o Haha, det mesta blev askonstigt, menmen xP

Hektor: Joannas future hopes are to move out soon..
Mr. Bryant: Move out? Where?
Joanna: I don't know, just out..?

Jag är en rebell jag. ;)

Always will be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0