Trubbel i Lingonskogen

Idag för sökte jag gå in på Ellies blogg O.o
Internet dampade och jag var tvungen att stänga ner alla min dyrbara fikar
Internet dog
Det funkade igen
Med mina sista krafter försökte jag ännu en gång gå in på Ellies blogg
Hon har inte skrivit ngt nytt
TACK SOM FAN FÖR DEN!

Hehehehehe. Idag har jag frossat i mig välförtjänta *hosthosthosthost, hostattack*kakor och chokladblock! Gott var det iaf! Jag och Julia blev fulla på te och började sjunga högre än ni kan föreställa er alla låtar som gick på Bandit och om det var reklam så sjöng vi lite smått på "118 800 suuuuuperbillig nr upplysning, via telefon o esemeeeeeeeeeees! *sms*" och sedan stängde vi av radion och pekade ut alla sexscener  i Let's dance! typ en kille som gjorde telefon tecken efter att de hade blivit betygsatta, sen satte ihop pekfingret och tummen och började köra det andra pekfingret i ringen de bildade ... ;) Hänger ni med? Aja, han verkade villig att sälja sig själv för röster verkar det som iaf! Kul! Kolla på repriset på sönda om ni vill ha hans nr, hahahahaha. not.
Sen tog jag ett låååååångt bad. Nej, det gjorde jag inte. det är ngt konstigt med mig, jag brukar få en "jag vill ta ett bad här och nu, wtf- impuls" men sen sitter jag och chillar i badet i fem minuter. Och då har jag fått riktigt jävla nog xP Brukar ni också ha det på så sätt elr am I unnormal? ;) Aja, puss o kram på dig, baby in the corner!
Känner ni igen det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0