Sleep over

Hej!
Inatt sov jag hos Tessie ♥ Det var askul, vi kollade på en massa filmer tills jag var tyo halvdöd och Tessie misshandkla mig varje gång jag höll på o somna -.-' Hon typ stoppade halva sin nagel i mitt finge! okejm nu överdrev jag, men det svider as hell fortfarande :( Jaja, vi kollade iaf på A cindirella story, A walk to remember och ngn till jag inte kommer ihåg :S A cindirella story sög, men A walk to remember var faktiskt mkt bättre än förväntat. Jättebra, acctually. Se den!

Jag har fått några tips till en bättre degin på förra inlägget, tack så mycket! :D Det där med att jag borde ha fler bilder är så sant, så. Men jag har ingen kamera, inte ens på mobilen! Så det går inte :'( Men att jag borde pröva lila elr grönt på designen var ju en asabra idè! Ska nog experimentera lite med det :O

Nu ska jag nog duscha litw snabbt, sen lägga mig i soffan med en kopp te och sätta på ngn bra rock på högsta volym... är lite förkyld nämligen och det finns ingen bättre sätt att bli frisk på än just det här? ;) Kram på er

Guns n' Roses - Sweet child of Mine
Obs! Intron är en av de bästa ni ngnsin kommer få höra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0