Skräckfilm och störda grisar

Nu är jag tillbaka från Jessica! Visst har ni saknat mig helt otroligt mkt? ;) Haha. Det var askul, Tessie kom lite sent, men det överlevde vi ;) Men det var en sak som vi nästan inte överlevde! Filmen som vi kollade på!!! Jag har aldrig sett läskigare i hela mitt fucking liv!! Jag lät som en stucken gris hela filmen igenom, blev så himla rädd en gång att jag dränkte mig själv i saft x) Tessie började t.o.m. gråta och var tvungen att gå ut till slut O.o Fan va synd att jag inte minns va film jäveln hette! Så jävla läskig, men bra var den oxå. Jag skriver vad den hette när jag kommer på det xD
Efter filmen var vi på Jessies rum och spelade in allt vi gjorde, man tänkte inte så mkt på kameran te slut ;) Så fick jag se hur jag ser ut när Jessica försökte förklara ngt för mig. Jag stirrade med en helt tom blick på henne, blinkade  24/7 som en jävla idiot och hade öppen mun som fan. Haha. Det såg fan ta mig inte normalt ut. Nu blir jag lite nyfiken på hur jag ser ut i skolan.
Nu måste jag träna på manuset som jag och min svenska grupp *host Jonas skrev det åt oss host* har gjort till en teater som vi har! Jag ska bl.a. spela en häxa som springer efter unga pojkar och skriker "Jag vill käka ditt ben!!". Elr ngt. Proffsigt var det iaf. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0