skola, tv, data, sova, skola, tv....

Hellu!♥
Idag spenderade jag i skolan, framför datan och framför teven. Extremt lärorik ich interessant dag ;)
Men i skolan hade jag rätt good time, grupparbete i två ämnen och det är väl det som är roligast i skolan ;P
Men idag fick jag vänta minst en halvtimme på bussen igen, bara för att jag lämnade mina grejer hos jacob och klantarslet tog så jävla lång tid på sig att jag missa bussen -.-' Fan att det ska vara så kallt! Jag måste sluta använda bara leggins så mkt ;) Snart får jag fan ampuntera benen. Undrar hur jag skulle se ut O.o
Men nu har jag en jättegreat ide som jag genast måst testa! Skum jag är, visst? ;) Ha det fint! ♥


Kommentarer
Daniel skrev:

Kanske sku va snyggt å trendigt me amputerade ben!

2010-01-20 | 11:18:09
Blogg: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0