Sista fucking inlägget!

Haha, va tråkig jag är :D Halelluja!

21. har du en plattång? -

Nej, men jag brukar sno en från min syster och hon brukar bli jättearg :D
22. har du en bror? - Nej, men jag skulle vilja :( En storebror.
23. har du sjukt bra humor? -  Nej, jag har omänskligt dålighumor :bigeyes:
24. är du brunett? - Vissa tycker det, andra tycker jag ör blond.. men jag är väl ljus brunett/mörk blondin :cool:
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Har faktiskt aldrig gjort det i mer än typ en timme, tror jag. Menjag skulle nog gilla det, ska pröva ngn gång ^^
26. tycker du om hästar? - Hatar dem dära #%¤"$ ;) Nej, men jag gillar inte dem. och jag är skiträdd för dem :P
27. har du en hund? - Nej, skulle ngn i min familj skaffa en hund så flyttar jag hemifrån direkt. Även om jg får bo på gatan. :bigeyes:
28. har du skilda föräldrar? - Nej. Särbo. *uttjatat* ;)
29. har du gått på simskola? - Jaa, faktiskt! Ganska länge oxå, både i polen och Sverige! Fattar inte vrf, verkar så tråkigt nu när jag tänker efter...
30. har du sagt bög till en kille? - Hahahahaha! JA!
31. har du sagt fitta till en tjej? - Yes. Men inte många gånger, jag tycker det låter taskigt x) Det låter bättre när man säger det till en kille,haha.
32. har du fuskat? - Jaa, på prov, ja.
33. har du en teve på ditt rum? - Nej
34. har du lunar? - Nää x) Vette fan va man gör där xD
35 har du msn? - ja! [email protected] ;)
36. har du en syster? - Ja, en! Och hon är självisk, but still nice x) Säger vi, haha.
37. har du bruna ögon? - Ja! Och det är jag jätteglad för! Fats ibland blir de gröna :question: då blir jag oxå glad, haha.

Nu är jag 100% seriös: Godnatt, puss puss, jag går o lägger mig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0