Sämsta dagen O.o

Hej :D
Wow, vilken tråkig dag jag hade idag O.o I skolan hade jag först franska *tråkigare blir det fan inte*, en kollade vi på en orimligt tråkig dokumentär *tror jag att det stavas* på So:n, aså shit, va den sög, ni anar inte! Sen hade jag bild för första gången sen sexan, det var boooooring. Och science var lika "kul" as it's meant to be ;) + så hade jag en sån jävla mensvärk hela dagen att jag var encm från att börja storgrina mitt  i ngn cp lektion x) Det skulle nog göra det hela interessantare :D Men jag fick iaf slippa typ en kvart av bilden för tt hämta lite droger från skolsystern ;) Fast hela skolan var typ helt öde då, så det va inte så kul -.-' Gosh.

Ikväll ska jag nog se ngn film med familjen min, lite no life varning, men skit samma, jag orkar fan inte göra ngt x) Nu får ni ta och ha det finfint! Om ni vill! Puzz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0