Rubrik

Hey ♥
Idag hände det inte mkt här, var med Alex & Chris... tills mina föräldrar kom hem och mor min började anklaga mig för grejer like always.

Obäddad säng - jag har haft sex
Killar på mitt rum - jag har trekant

Och sen blev det lite klagomål angående nycklar, datan, och jaaa, mig överhuvudtaget x)
Extremt bra dag alltså :S

Det där med att vara med Alex & co fattar jag inte riktigt själv, haha. Har aldrig lyckats
få som jag vill med dem... ibland kan det ju va kul at träffa dem, men man känner sig bara så
värdelös efteråt. Jag borde fan gå ngn terapi.Så after all, mor min kan ha nästan rätt. Ibland.

Haha, puss på er ;)


Kommentarer
Anonym skrev:

hahha joanna du skriver hela tiden om negativa saker skriv om ngt positivt fast några inlägg är roliga men du känns så himmla negativ i din blogg XD

2010-01-11 | 21:19:37
Blogg: http://ellima.blogg.se/
Anonym skrev:

asso du har en bra blogg! jag gillar den! såklart :) men den är väldigt negativ har jag märkt haha :P men..men jag har skrivit ett sms till dig svara! :D <3

2010-01-11 | 21:34:24
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0