Pro

Tja!
Kort dag det var idag! I skolan hade vi en massa lektioner, jävligt ovanligt O.o Sen spelade man bort alla rasterna. Jag som brukar tyckta att kortspel är astråkigt x) Men jag suger iaf :O Kan också bero på att alla fuskar, haha. Efter skolan var jag med Hanna, Hetkor, Ronja, Tov och Kristofer en liten stund, sen tänkte jag kanske skulle vara med Tessie, men lillstackarn har ont i huvve så hon kunde inte <3 Trodde jag skulle få tråka framför teve då, men det går ngn jävla match iställe för that's 70's show och det funkar ju inte. Så jag ska träffa en killkompis elr två. Vi får se! Men nu måste jag dra, för första gången på ett par dagar, haha. Puss o hej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0