Mysko!!! :o

Nyss hände ngt skitkonstigt :bigeyes: jag skrev ett inägg, sen titta jag bort, titta tbx så var det borta o-O
Extremt fucking irriterande. nu ska jag försöka skriva ungefär samma grej x) Utan att titta bort, för säkerhets
skull. Så, för er som undrar vrf min blogg är så svart x) Jo, det är för att jag gjorde det mesta av designen på natten!

Natt = Mörkt = Svart

DUUHHHH??!!

Nej, jag skoja, jag gillar färgen bara x) Den är ju lite vit oxå. Och lite grå. Och om man markerar ngt så blir det blått. Så klaga inte ;) Förresten vad tycker ni om min design? ser ni allt jag ändrat sen iförrigår? xD
Annan textstil och färg, bakgrunden och headern är annorlunda, bloggen är bredare, jag har en signatur i
slutet av varje inlägg, inläggsrutorna är borta, jag skaffa en massa smileysar ;) osv osv. Säg va ni tycker, alla som läser! för det är faktiskt inte bara 2 stycker, ser jag nu :bigeyes: Fick besökarekord på 5 pers idag :O
Herrejävlar, va mkt, elller hur? Puss på er!

nu byter jag ämne helt, men men. Jag tänkte på hur vissa sms kan vara irriterade x)
Som imorse:

zzZzzZZ... så, nu är jag vaken! ;)

Hur jävla onödigt är det att skriva ngt sånt? xD Vem bryr sig, man vill ju fortfarande sova, klockan va inte ens 11 då! No effence, hehe.

Nu ska jag ta o hitta på ngt att göra! Jag tänkte va uppe hela idag + natten idag, bara för att somna tidigt sen och komma i bra takt igen x) Bra ide, or what? Haha, om jag orkar alltså. Vad tror ni? ;)

Puzz & Kram


 Lyssnar på Looking at you throught tha glass, Stone Sour ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0