Madda fucka!

Fan vilken jävla dag jag haft O.o Inge spc hände i skolan, hade bara real good time innan gympan med Pontus& My och några till, minns inte riktigt x) Efter skolan tränade jag, Emilia, Pontus och Joanas till svenska teatern som vi ska ha! Och jävlar vad dåligt det gick x) Sen stack Jonas, men vi klara oss ändå. Sen ville Emilia skaffa lite papper, sen träna, papper och sen när jag o Pontus var helt slut och ville gå hem så skulle hon hämpa mer papper O.o Men det sket vi i x) Jaja ;)

Sen fick man vänta på bussen med Cindie och Jonas, som kom tbx på ngt mystiskt sätt. Så vi väntade. Och väntade O.o Och nussen kom. En fucking kvart försenad!! Och självklart var den full oxå ;) Haha, va fan...
Till slut fick man några sittplatser, men ändå. Sen åkte man i den jävla bussen, allting var frid och fröjd, jättefint...
Sen var det bara så jävla mkt bilar, över fucking allt xD Måste ha skett ngn olycka, för jag har fan aldrig sett mer än kanske fem bilar på en gång på den vägen. Det var typ helt fullt där ändå från Jakan te Kallhäll O.o Jag skulle gå av nästa och att åka en hållplats tog 25minuter - en halvtimme. Va fan asså xD Men det var iaf inte tråkigt, lärde känna en ny Jonas, han gick i åttan och var kines, tror jag :) Trevlig var han iaf. Sen fick han mitt nr så han kunde messa mig när (och om) han kommit hem, haha. Trevligt trevligt. Resten av dagen ska jag försöka komma på vad vi hade för science-läxa och sen, om jag hinner, så måste jag göra den oxå x) Ska knske träffa Chris en kort liten, mini stund oxå. Man vet aldrig. Ha det b'st xD XD xD Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0