Lokalsinne, alltså...

Tjululululu ♥
Imorse var det jävligt stressigt här hemma + en massa drama, vilket var bara så man inte stå ut. Men sen åkte jag till Jakan med Tessie ♥ Det var asakul ;D Först rullade (?) vi bara runt i olika affärer, vi köpte varsin rosett till håret, Tessie i vart, jag i rosa ;)  Sen köpte hon ett håband oxå, I think? Gulliga var vi iaf ^^. Sen fick Tessie plötsligt en snilleblixt och skulle absolut se på bio -.-' Så vi stack dit och ingen film skulle visas på typ 2-3 timmar, men Tessie ville vänta och efter lite bråk stack vi hem iaf. Och sen gick det åt helvete. Först åkte vi till Sundbyberg av ngn anledning, sedan åkte tillbaka till Kungssängen, tog fel tåg och åkte till Bro där några busar blåste grejer på oss från sugrör? xD Lite kul var det. Efter typ nästan 2 timmar kom vi hem iaf, haha.

Nu berättar min mamma för sin syster på telefon om sina problem med barnen ;) "Joanna vill färga håret blått, vad säger du om det?!" Hahaha, jaa, vad säger du om det? ;) Har nog bestämt mig för blåa slingor, även om svarta är mer populära på omröstningen xP Nåja, fortsätt rösta iaf, heheheheheh. Nu ska jag gå och lägga mig snart, känner mig ganska trött och bara dålig, men en dusch och lite sömn fixar det allt xP Puss ♥


Kommentarer
therese' eriksson skrev:

sv; Haha, hade inte du sagt att du skulle ha slingor innan eller? x)

2010-01-31 | 22:38:50
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0