Lite smått o gott, kinda

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Att gamla människor fortfarande kan hitta ngt att leva för
2. Att såra andra är såååååååå mkt roligare än att bli sårad xD
3. Att folk tycks tro att jag gillar Lady Gaga O.o Euw...
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
1. Toapapper
2. Dikter by Joanna ;)
3. En burk med en drake på
Tre saker jag gör just nu:
1. Gäspar
2. Steppar
3. Ler för mig själv :D
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Hoppa från ett fönster
2. Ligga med fem killar på en natt O.o
3. Leva!
Tre saker jag kan:
1. Få Mvg i matte utan att ens kunna multiplikations tabellen :D
2. Äta 30 tabletter under en dag och fortfarande må prima ;)
3. Vända ögonlocken ut o in ;)
Tre saker jag inte kan:
1. Klara av ett förhållande, haha x)
2. Komma överens med mina föräldrar xP
3. Sjunga, haha. Kom jag på nu. Efter att ha sjungit my ass of hela dan ;)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Rock.
2. Hård rock.
3. Matallica. Med flera.
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Flyga.
2. Vara en fisk.
3. Äta med sånna china china pinnar
Tre favoriträtter:
1. Ööh.
2. ...
3. Godis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0