Lady Gaga?! fuck you!

Hej!
Idag hade jag en vanlig, lite tråkig dag, inget att skriva om direkt xP Eller jo, jag var typ totally rosa idag! 
Rosa skjorta, rosa leggins och svart kort kort kjol! Inte helt rosa dårå, men gissa om jag frös! Haha, började dampa på det när jag va på väg hem med Rikard och han sa att "det skulle du nog inte göra om du hade lite mer kläder på dig." Ojojojoj asså! Han lät exakt, och då menar kjag exakt som min mamma xD
Strange :O

Och fick reda på idag att Rikard, den hatfulla sköldpaddan lyssnar på rock! Det fick mig att tänka på honom mer som en inte så hatiskt liten snubbe ^^ men sen trodde han att jag gillade Lady Gaga och vips blev han en madda fucka sköldpadda igen. KÄNN PÅ DEN!! Haha ;)  Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0