Korv strooowwganoff

Ush, vad jag hatar när bloggdesigner krånglar... Halva texten av mitt förra inlägg är grått, vitt ska det va!
Aja, jag får ta bort alla designfel här på bloggen.. när jag orkar! Vilket inte är nu! ;) Well well.
Imorgon är det back on track, alltså tbx till skolan! Vilket betyder att jag måste vakna 6... på morgonen!!!
Puh.
Men jag är nog lite snäll mot mig själv istället och vaknar 7.00 som alla de psykiskt friska männissshhher.
Ush, jag känner på mig att imorgon blir en dålig dag. Sämre än första-dagen-i-skolan-efter-jullovet-dagar brukar vara. Tror jag då. Ajaja.Nu ska jag ta ett bad och försöka hitta på ngt sätt att somna innan 22.00.

Vilket tror ni funkar bäst?

* Hitta ngt knark att droga sönder tills man däckar.
* Supa tills man däckar.
Eller kanske...
* Stå på huvvet tills den sprängs och man däckar.

Jag är smart, jag. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0