Kärleks förklaring (!) och värdens bästa kock

Tja!
Har ni ngnsin önskat att ni hade fötts typ 20 elller 30 år tidigare? När musiken var i topp alltså :) För helt ärligt så gillar jag gamla band och låtar mer än dagens. Speciellt dagens "hit-låtar". På någiot sätt förstår jag mig inte på RnB och kommer aldrig och göra det, haha. Missförst mig inte, jag har ingenting emot peroner som lyssnar på sådant, en av mina best friends, Ellinor M ♥ lyssnar bland annat på det och jag har ju liksom aldrig försökt mörda henne för det vx) *host* Haha. Men det allra, allra värsta, som får mina öron att blöda är "disney-låtar". Alltså typ jonas brothers *förlåt, kan inte skriva det med stor bokstav* high school musical och sånt. Gud, klarar inte av det xD Men rock, hård rok, metall, emo med flera känns verkligen jag :) Förstår inte hur jag klarade mig innan jag började lysna på det. Det finns liksom all sortens rock, känns det som. Både sån jag lyssnar på när jag bara vill försvinna en liten stund eller bara är asglad xP Det här skriver jag bara för att visa min uppskattning till musik :D Av ngn anledning x) Och för att jag har knarkat AC/DC, Kiss och Nirvana den senaste timmen x) Så. Jävla. Bra.


Nu över till något heeeeelt annat. Nämligen så är jag världens bästa kock *ja!* och vill bara tipsa om det här som jag gjorde idag :D det hittade jag i en kokbok för barn och nybörjare, menmen xD Det är asgott och tar typ en kvart att göra! Det här behövs:

2 msk smör
2 msk kakao *eller Oboy, det blir sötare xD*
2 msk honoung
1 ½ dl corn flakes

Smält smör med sockret och kakao i en liten kastrull tills du får en jämn massa
Väönta tills det svalnat och blanda i cornflakes
Klicka smeten i bakformar (såna till muffins) och lägg i kylen en stund x)

Skit gott :O
*


En sista grej: Vad tycker ni om min nya design? Visst är den fin? xP Så lyckades jag få bort den dära asirrriterande ramenrunt headern! Venne hur, men jag lyckades! Och så har jag en fråga? vet ngn hur fan man ändrar texten i menyn? Extremt tacksam för annat svar än kolla designadinblogg x)



Godnatt ♥


Kommentarer
therese' eriksson skrev:

På min data är sträcken fortfarande kvar x) Aja, och exremt snygga bilder! ;D

Och jag Tror jag vet hur man ändrar texten i menyn ^^

2010-01-17 | 23:12:46
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/
therese' eriksson skrev:

Eller nej, fel! Sträcken är borta! yeeyh! ;)<3

2010-01-17 | 23:13:26
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0