Johan Palm O.o

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Jag har. Vaknade en timme för tidigt oxå O.o Jätteotypiskt mig!
Jag drömde något jättekonstigt dock! Först drömde jag att jag, men pappa och mi syster bodde i ngt
hus och vi sov under löv! Konstigt. Och min mamma hade fester i ngt annat hus, varje fest
kostade exakt 60.000 kr xD Sen gick jag till en av de dära fester och tträffade Johna Palm (?!)
han var asjobbig och ful och ville ha uppmärksamhet 24/7! Säger inte att han är så på riktigt, det var
bara min dröm, det. Så fråga han grejer hela tiden, typ: Vilka här tycker att jag är gay? Det tyckte jag.
Och Fanny i min klass också. Då blev Johan lite sur allt. Sen började vi chatta, haha. Och han sa 
assjuka grejer, som " Kom ihåg att aldrig banka sönder ngn i Godmorgon Svrige.... stackars Viggo"
 Haha, då undrar man ju va Viggo gjorde i min dröm. Haha, till slut blev jag så trött av den drömmen så jag blev törstig, så jag vaknade och gick upp och hämtade vatten! Men sen kunde jag inte somna om : / Fast då hade jag redan sovit  i snart 8 timmar, så jag gick upp och kände mig pigg som fan! Och nu väntar jag bara på att Julia går ut ur badrummet där hon har suttit i typ en timme. Gissa om jag gillar min syster just nu xD Ha en bra måndag, kära vänner ;) Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0