Jessica :D♥

Hejhej ♥
Idag hade jag en väldigt lugn och skön dag, träffade Jessica för första gången på tre veckor! Fast det kändes som tre år, wtf. Najs var det iaf :D I början pep jag typ halsen av mig av joy ;) Hehe... Sedan köpte jag en massa "ansikts-preparater" elr hur man säger och tog lite extra tid på mig i badrummet xP Najsigt, visst? xD

Nu slänger jag en såndära test som jag vet att alla älskar att läsa ;) Snodde den av Elllie, tror faktiskt jag oxå hade den ngn gång längesen, men det är en ny dag och jag gör den igen xD Deal with it! ♥

Dagens låt: Everybody's fool av Evanescence
Dagens frisyr: Inbakad fläta xP Gjorde den själv!
Dagens smink: Here we go. Foundation, puder, mascara, kajalpenna i silver, kajalpenna i svart, silver ögonskugga och svartögonskugga. Typ det. Inte mkt alls.
Dagens klädsel: Just nu, pyjamas ;D Men annars jeans och ett linne. Stylish
Dagens planer: Inte, mkt. Är ju ändå bara två timmar kvar av idag.
Dagens händelse: Träffa Jessica :D Najsigt!
Dagens vill ha: 20 kg muskler, för att spöa upp ett antal pers... känn er hotade O.o
Dagens saknad: Gamla, normala tider. Allt är så fucked up nu?
Dagens drog: hårsnoddar. Har typ tio stycker runt handlederna av ngn anledning xP och emolåtar! O.o
Dagens tråkigaste: Städning. Ush...
Dagens finaste: Armbanden jag fick av jessica... :D Och Jessie oxå såklart, hehe xP
Dagens måste: Äta mer godis O.o
Dagens dricka: Te.. och vatten. Hehehehehehe.
Dagens köp: Har inte köpt ngt idag :O Herrejävlar.
Dagens mat: Ostkaka xD Och ngt jävla godis julia & co köpte xP
Dagens kärlek: Det vet nog de fletsa.
Dagens mående: Riktigt najs att träffa Jessica :D Men annars.. besviken, så jävla besviken :S
Dagens skratt: Jessie x) och mor min, faktiskt.. med sin jävla bil... "Fan, nu måste vi gå hela vägen hem i den här kylan.." Jag: ööh.. bilen då..? "Jusste *låtstas tt hon inte tänkt på det* Jag har ju köpt en bil!!" Right.
Dagens tanke:
Dagens önskan: Åka iväg, stanna tiden och tänka igenom saker o ting ur ett annat perspektiv..

Nu ska jag fortsätta lyssna på emolåtar. Hjälp...
 
Kram x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0