Jag saknar gamla tider.

Som rubriken säger, jag saknar hur det var förrut! Som i somras. Det var en azzum sommar. 100% utan bekymmer, förrutom "kommer min mamma mörda mig om jag kommer hem 22?" Haha! Brukade sova till 12.00 *inte 15.00, som nu* sen messa Tessie, träffas "vid det vanliga stället" och göra vår runda som jag kommer komma ihåg även om jag är 120 år och död, så jävla uttjatad var den, haha xD Först skulle vi te Saga livs, köpa läsk och klubbor *tills pengarna tog slut ngnstans i slutet av sommaren, haha* sen till Kina gungan och chilla, sola, snacka en massa skit och skrämma barn... sen till den andra kinagungan. och forsätta skrämma barn, hahaha. Och så till några andra gunger och tbx te affären, för då har läsken tagit slut, hahahha xD Fan,. va man älskade livet då! Nu är man en gammal tant som föredrar småtomtar före den mörkhåriga, starka och låååånga idealen från i somras ;) Jag har mognat till mig iaf! Insidan is tha shit. Eller nej, sommar is the shit. Jag förstår helt ärligt inte de som inte är helt fucking in love i sommaren. Det finns iongen bättre årstid ♥ Spc om man har Tessie att rula den med xD<3 Hahaha! Men allvarligt, åt helvete med vintern asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0