Hemsökt O.o

Iiiiihh!* >:-(
Minns ni kanske när jag en vacker dag var i Kista med min vän Ellie? Fast det var nog på min tidigare blogg som jag skrev om det.. skitsamma. Vi var på new Yorker *shoppade allting där, typ, haha* och jag såg en ascute T-shirt. Men den var för stor! Fanns bara i XL! Lite oversize får det ju vara, men det där var som ett enormt nattlinne O.o Och när jag frågade Ellie vad hon tyckte om den och hon gjorde en min som sa " Om du visar dig ute i det här så llåtsas jag att jag inte känner dig" Haha, eller ja, typ.Men nu ser jag den tröjan överallt xD Den fucking förföljer mig! Den vill hämnas på mig för att jag inte köpte den! Haha, jag lovar x) Vi får se hur länge jag överlever.
Nu funderar jag acctually på att gå och lägga mig. Fredag, maybe, men jag är fan trött. iiiiih!

*Iiiiih är ett ord som beskriver ljudet av ett högljutt pip som kommer ur min mun när jag är arg ;) Eller bara exited. Eller irriterad. Eller glad. Aja, det är helt enkelt hur jag låter när.. aja, typ alltid. Om ni vill veta hur det låter slash ser ut, slå på er ljusaste röst, blunda och rynka ihop ansiktet, gör desperata småhopp och säg "Iiiiih!"

Tack för mig, puss och hej.

ps: Det var länge sen jag la ut ngn låt! Den här har jag dock visat tidigare i ngn blogg, det vet jag.
Men idag känner jag för att lägga ut den igen. För den låten är speciell ;)



...Och även om du får mig att vilja dö
Så skulle jag aldrig klara mig utan dig.

Puuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0