Helt ny design!

Sådärja!
Nu tror ni säkert att ni kommit till fel? ;) Det här ska ju vara Sveriges svartaste blogg xD Men tyvärr, inte längre. Nu är den rosa och fluffig som alla andra bloggar. Lite synd faktiskt. Men jag råkade radera en hel del kodmallar igår, och jag har ändrat otroligt mkt i min förra design, det skulle ta evigheter att få det tbx. Om jag ens visste hur. Så nu är det rosa. Ganska stilrent tycker jag, inte så illa som jag förväntade mig! Men kom ihåg: Det är fortfarande ett deprimerat emo med svart hjärta & själ här bakom skrämen O.o Haha, nja, not really xD

Nu till något extremt viktigt :O Har ingen jävla lust att sitta ensam hemma imorrn x)
Ngn som vill gå på bio? ;) Eller sleep over? Eller båda? Haha, jag är lite desperat.
Nu ska jag tortera alla på min msn tills ngn går med på att träffa imorrn xP

Ps: Har ni tänkt på att snart är det alla hjärtans dag? O.o Och jag hoppas verkligen att inte
vara singen i år... eller inte helt ensam iaf! Fan, man börjar känna pressen asså!
Knappt tre veckor på att hitta en kille! Hahahaha xD

Den här låten är jättevacker, älskar den verkligen, lyricsen är också så fina ♥
Snow Patrol - Chaising cars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0