He-he

Det här är en polsk låt! Yeah, you heard me!
 Polacker kan oxå ;) Fatsj ga slår vad att ingen som lyssnar på den här nu
kommer gilla den xD Men jag gör det, faktiskt. Och omtänksam som jag är så översatte
jag en del av lyricsen te svenska x) fast de låter bättre på polska, tycker jag ^^
Aja, give it a shot iaf? ;)

Spij kochany, spij - Kayah



Gdy tylko zamkniesz oczy
Ja pod osłoną nocy
Ucieknę stąd jak mogę najdalej
Ucieknę, bo
Nie mogę tak dalej

Ucieknę nim z miłości
Całkiem połknę Cię
Bo im więcej Ciebie chcę,
To mam siebie coraz mniej
Wybacz mi

Ooooo,
Śpij kochany, śpij!


Så fort du stänger din ögon
Jag, med nattens skydd
Rymmer härifrån, så långt bort jag bara kan
Jag rymmer, därför att
jag står inte ut längre

Jag rymmer innan jag
sväljer dig hel av kärlek
För jo mer jag vill ha dig
Desto mer förlorar jag mig själv
Förlåt mig

Oooo, sov, älskling, sov.


Kommentarer
Anonym skrev:

svar. tack! <33 japp den fanns i rosa :P



hahaha men jag är nog dum jag med specielt när jag pratar med jordgubben för då kan jag knappt tänka hahah :P

2010-01-02 | 20:40:45
Blogg: http://ellima.blogg.se/
therese' eriksson skrev:

Du hade rätt..

DEN SÖÖÖG HÅRT SOM FAN!!

No offence ;)<3

2010-01-02 | 21:14:44
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0