Halsbränna

Tjololololo! *Bekant, Tessie? ;)*
Right now är jag tillbaka till det vanliga, kollar påtv och sitter vid datan n'r det är reklampaus... Nej, jag skoja, riktigt så tragisk är jag nog inte :O Dock har jag en fjärrkontroll i fickan. Fråga inte mig hur den kom dit, för jag har fan ta mig ingen aning. Jaja. Nu till något helt annat: Jag brukar ju ständigt klaga över exakt allting, nu kommmer det igen, ni har säkert sakant det jättemkt! haha, grejen är att jag har halsbränna, typ xP Haha, så jag kom på hur jag hade ont i halsen och var extremt hes för ngra månader sen... och det höll på i typ en månad! Jag fick gå runt och gestikulera som ett fån *mitt nya favorit ord.. fån! Hahahaha*eller typ skriva lappar x) Det var megatöntigt, haha! Fan va glad jag blev *och alla andra*när det gick över!

Imorrn ska jag inte göra ngt annat än skola igen, tyvärr... x) Tror jag. Men det blir nog en najsig dag i skolan iaf, en massa grupparbeten bara. Och grupparbeten is da shit, right?! Haha, puss o kram ♥


Kommentarer
therese' eriksson ♥ skrev:

Såklart det är bekant x)<3

2010-01-21 | 23:56:41
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0