Gott nytt år!

Det här inlägget borde jag kanske ha skrivit liiite tidigare ;) Aja, bättre sent än aldrig.
I år har jag firat hemma hos Tessie, som sagt xP jag kom som vanligt sent, men bara några timmar.
Det var skitkul, jag träffade Tessies kompis Josefin *eller hur det nu stavas* och hennes kompis Julia!
Jättefina männishheer ;P Om jag skulle skriva om allting som vi gjorde där så skulle det bli
långt, men rätt kul var det mesta ;P Och så fort det blev tråkigt så börja jag ringa typ alla
på min kontakt lista elr skicka ganska onödiga sms ;) Fast alla sov typ och svara inte förns
imorse -.-' Och jag blev av med alla mina pengar på kontant kortet! buuhuu, bara på en vecka?!
Jaja, gott nytt år på er iaf! ♥

^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0