Good girl.

Hej :D
Idag städade jag mitt rum, det såg ut som en jävla katastrof förrut... tyckte mor min iaf. Jag trivdes... men men, man vill ju ha månadspeng, right? Sen gjorde jag det dummaste på ett bra tag x) Jag tyckte min lugg var lite lång, så jag klippte den litegrann... och just det var inte dumt, för den var verkligen lång. Men sen började jag plocka ögonbryn av bara farten (!). De ville för i helvete inte röra arslet alls, så jag fickdamp och tog en rakgrej, sån som man rakar benen med.. haha. Smart var det. Jag skrärde mig så klart och råkade raka av ögonbrynet helt på ett ställe xD Som tur var är det inte så svårt att måla över... X) Men jag måste erkänna att det var inte så smart :D

Sen kom Jessica hit och vi hade det trevligt :D Snackade lite om det ena och det andra. Sen åt vi en glass var :D Men den var liten :( Så vi åt en till :D Yey! Resten av kvällen ska jag ha FREDAGS MYYYYYYYYYS såklart, dah?
Ska bara ringa några horor och... haha nejdå, men en film elr bara dålig teve med familjen och en tårtra? x) Det går ju lixom inte att ha fredagsmyx elr ngn mys alls utan tårta? :O Glass duger oxå. Då vet ni det. Bra.
Ha det bra nu. Puss ♥



Jag just nu? Bilden är tagen från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0