Fem pers! O.o

Tjao!
Kollade statisktiken nyss och oj, ni blir ju bara fler och fler kära bloggläsare :O Bara idag hade jag hela 5 pers :D Och igår & förrigår var ni 7 stycken ;) Nu tycker ni säkert att jag är rätt lätt att nöja och jao, tydligen x)
Nu hoppas man bara att ni stannar, inte bara checkar in och sen sticker. Kanske om jag hade en kamera och kunde göra bilder... äsh. Idag då! Jag var in da centrum med Ellinor och kul hade vi! Fast jag kom en halvtimme försent elr ngt? Inte mkt för att vara jag. Hehehehehe. Vad mer! Jo, idag hade jag slips på mig! Riktigt stylish var det, sådant ska jag använda mig av oftare! Yippie!

Idag vann jag dock ingenting och jag hittade inte ngn drömboy :( Menmen, trevligt harre varit! And the day ain't over yet ;) Kom ihåg, dagen är aldrig över förrns den är över! Och då betyder det att en ny dag har börjat och det tar ett tag innan den tar slut! Venne vad jag menar med det, men det vet nog ni! Nu ska jag käka mat :D Elr ngt liknande :D Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0