Feedback

Hej! ♥
Har ni haft en bra förmiddag? ;) Det hade jag. Typ. Hade jättetråkiga lektioner idag, men på rasten fortsatte jag att spela kort, vann nästan en gång, med hjälp av Alexander, Philip och Emelie kanske, menmen x) Idag ska jag kanske (?) sova över hos Tessie, om det går bra för henne. Och mig xD Och tills dess ska jag göra som jag alltid gör och droga tv :D  Och data! Yey xP Men först så snällasnälla ge mi8g lite feedback på designen? ;) För rosa? För tråkig? Eller helt enkelt  helt perfekt? xD Skriv vad ni tycker! Puss ♥


Kommentarer
therese' eriksson ♥ skrev:

Skitsnygg design! ;)<3

2010-01-22 | 18:01:00
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/
Anonym skrev:

Du kan väl testa Lila och grön?? Skitsnygg Blogg :)

2010-01-22 | 19:20:55
Lovisa skrev:

bra blogg du kanske skulle ha mer egna bilder ;D

2010-01-22 | 22:56:56
Blogg: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0