Färga håret... Ja tack?!

Idag på Ica med min mor:

Jag - *Gör puppyeyes*
Mamma - Vad är det? -.-'
Jag - Jag vill verkligen färga håret...
Mamma - #%&1@ (...) Nej!
Jag - Tona då?
Mamma - Det går nog bra.
Jag - Vad är det ens?
Mamma - Håret blir en ton ljusare.
Jag - Och det syns alltså..?
Mamma - Nej?

Jahopp, tack för det -.-' Men jävlar vad jag skulle vilja färga O.o Har haft en mssa super dumper bra idèer, t.ex :

Ljusare blond bara.



RÖTT!!!!



Svarta slingor



Rödbrunt



Alla bilder är tagna från Google

Ahhhh! Villhavillhavillha! Vet inte vilket är snyggast, har tänkt lite på gröna slingor, eller rosa.. x) Men mor min har lite svårt för annat än bokälskande - framtida - buisness - kvinnor - med - råttfärgat - hår och jaaa, ni fattar ;)
Haha, jag som kan knappt läsa, är oroväckande trög och bisexuell ;) Bland annat! Muhahahahahahaha.
Hehe ;)

Fan, tänk om man hade en pappa som man kunde gå till om man inte fick ngt av mor sin! Men nu verkar det som om jag och far min har fått en livslång konflikt? And I just couldn't care less... ;)

Men kommentera och säg vilken hårfärg ni gillar mest! Så kan jag drömma lite :D

Puzz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0