En sista nattinlägg! Hoppas vi!

Hahahaha!
Tessie, du är fan skönast xd<3

*Hon kollade min förra inlägg*

Tessie: Älskar dig Jojjo, Jessica Ellie osv!♥ J-E-T ;)<3
Jag: haha, älskar dig mer! xD<3
Tessie- *text från låten* And I'd walk a thousand miles if I could just see you...
Jag- Kom då.
Tessie -  Pallar inte ;)
Jag- Hahah, faaail xD

Hahaha, roligaste nattugglan ever ;)
Hah, jag kanske garvar sönder åt ngt halvkul nu, men märk att klockan är halv 5 på motgonen.. Respekt, tack.. ;)

Och kommentera vad ni tycker om designen! Skulle ha stjärnor i bakgrunden egebtligen, men prövade med 100% svart istället och tycker att det blev snyggare x) Stjärnorna såg ut som fläckar och skit på en svart bakgrund, det här är lite fräshare xP Helt svart är det nu och det ser inte avancerat ut alls! det är lite synd, jag som har jobbat så hårt, och nu ser det ut som om jag gjort det halvhjärtat elr ngt :( Aja, fint är det iaf, det räcker för mig xD
Aja, my point is: kommentera, kära två stycken läsare! Kommentera allt i har!

:thumbup:

Nu ska jag nog ta o lägga mig. Det skulle va på tiden,fan. Tänk om någonskulle vakna nu. Snälla flickor går och lägger sig senast 23.00, så oj va mkt skäll jag skulle få xD Busig jag är x) tessie håller med!

Slänger på en till låt av Kiss!



Kisses! *märk ironin* Haha, rolig jag är :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0