Lonely ball in da fejs

Idag var det en jävligt vanlig dag indeed... fick en boll i ansiktet på gympan och det var nog dagens höjdpunkt för mig x) Min ena lins åkte ut oxå :O Och  nu när jag tänker på det, hur kan en lins åka ut (-->) om man får bollen i huvvet (<---) ? :O If ya know what I mean? Aja. Resten av dagen ska jag antagligen ligga och ruttna ngnstans.
Fan, man sakan r gammla tidr då man blev galen för att man hade aldelles FÖR mkt o göra O.o Så kom man hem efter en maga fun dag och garvade sönder åt sin halvruttna syster. Och nu sitter jag och rittnar medans syrstern min roar sig med sina vänner. Men en sak är säker: I had a loooot more fun på mina tider... ;)

Äh, hoppas det vänder snart igen. Hahaha, va mobbat inlägg xD


Kommentarer
Elli skrev:

Hur fasiken fick du bollen i huvudet och har du linser?!



//Elli

2010-01-27 | 20:44:12
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0