A lot of shit

Hej ♥
Idag var det riktigt jävla kul dag i skolan x) Bara en massa grupparbeten och annat kul ;) På svenskan var det asakul, men vi kommer nog vara tvugna att gå på en massa support, jag och Pontus orkar typ aldrig göra ngt, haha. Matte projektet (!) går också jävligt segt. Joans och My är de enda som gör ngt, jag och Pontus garvar åt typ allting och Alexandra gör "mini- pappershus" Right...

The SO idag

Tove: Shit, vad du är röd om öronen, Joanna! :O
Jag: Haha, jaså? Kanske för att det är så kallt.
Richard: Fryser du inne..?
Tove: *check my ears* Du kanske har feber!
Jag: Precis, jag har feber i öronen x)
Tove: Stackars Richard när du börjar nysa öronvax :O 
Hahaha xD
Richard: Euw?


Kommentarer
Ellie skrev:

Vi typ mördade Ms Karlson i Tisdags på vår svenska. Hade ett oförberett stavnings test. Hon satte i ordet i en mening och vi typ kommenterade hela tiden.xD Det var super duper kul

2010-01-21 | 17:52:43
Blogg: http://zetacheeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0