Nattinlägg!♥

Hej!
Som ni kanske, kanske märkt så har jg ändrat lite i designen här på bloggen! Haha, jag kommer känna mig
väldigt ouppskattad om ingen av mina två läsare märker... ;)

om ni kollar när jag skrev det här inlägget så ser ni att det är jättesent! Och jag är uppe såhär sent, därför
att jag gick upp typ 15.00 idag, och då kan jag ju inte somna 23.00 direkt x) Omöjligt, fan. Jag får hitta på ngt
sätt att komma i normal "takt" elr va fan igen x) Nu är ni säkert extremt nyfikna på vad jag gör för att roa mig
själv såhär tidigt i min ensamhet. Jo, jag leker smart och ändrar väldigt proffsiga grejer i min design *heh..*
Jag chattar med folk som antligen bor så fucking långt bort att det är fan itt på dagen för dem, elr med ständligt vakna Tessie x) Messade med korneröv en liten stund oxå, men den jäveln skulle såklart gå o lägga sg vid halv 2 -.-' Vad gör jag mer? Jag gör sånna tråååååkiga listor som ingen människa läser! Förrutom mig, dårå..
Men what the fuck, jag har två läsare, va har jag att förlora (två läsare, kanske?)


Sömn-testet *passande, huh?*

- Vad har du på dig när du sover? En oversize T-shirt, antligen röd eller gul x) fast den är inte så jättestor  o mysig längre :( Men gammal doxk x)
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Haha, fan vilken lätt fråga. På sidan med huvudet mot väggen, högra foten på vänsterknät och båda händerna under kudden x)
- Hur många kuddar har du i sängen? Olika beroende på hur många jag känner för att ha ;) Men mellan 3 till 6
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast. minns exakt vad jag drömde inatt xD Haha, men det förblir nog en hemlis... xD
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Ja, faktikt! Jättemåga gånger.. ;) Det va skitskumt xP


Dagens-testet (jag tar igår, det är ju efter midnatt nu, men har inte hunnit med mkt... xD)

DAGENS VILL HA: Normal mat.. Har typ ätit ris elr godis den här veckan.. hjälp asså.
DAGENS KLÄDSEL: Ett svart linne, ett rosa spets linne över och lite hängiga jeans xP Skitsnyggt...
DAGENS FRISYR: Jag vaknade, drog borsten genom håret och sket i det sen, så ni kan ju gissa er fram om det var fint elr inte.
DAGENS LÅT: I was made for loving you, med kiss. Drogade sönder den med Tessie igår & idag. Elr förrigår/ igrå egentligen x)
DAGENS PLANER: Det hittar jag alltid på i sista sekunden xP Men säkert ngt jättekul! *hostSittaHemmahost*
DAGENS SAKNAD: Tobias *Tessie, käften!*
DAGENS DUMMASTE: Hade skitbråttom te tåget, jag sprang som fan till dörren och jag är ju himla van vid att de är automatiska *eller öppnas av sig själva, whatever* så jag sprang nästan på den, sen stod jagsom en jävla idiot och vänta några sekunder på att de skulle öppna sig. det gjorde de inte, för det var inga automatiskt öppnade dörrar x) Jag insåg det och började dra i handtaget, men detfunka inte heller, för man skulle minsann putta till de -.-' Fail, fail, men jag hann med tåget ändå x)
DAGENS MISSLYCKANDE:Försökte övertyga Tobbe om att inte gå och lägga sig förns jättesent, det gick åt helvete x)
DAGENS DROG: Läsk! Mest cola!
DAGENS KÖP: ööh... en tågbiljett...
DAGENS GODIS: Choklad! Med daim! fast jag gillar mer vanlig! Men ibland får man anpasa sig! ...!
DAGENS HUMÖR: Småirriterad x)
DAGENS CITAT: By Joanna *ego*- Jag vill inte skryta men.. Dolce Gabana!!!!! Ah!
DAGENS ROLIGASTE: Tessie ♥ xD

Och här har ni låten jag och Tessie knarkade sönder förresten!



Puzzzzar♥


Kommentarer
Tessie skrev:

Dagens Citat var... HAHAHA! Bäst! x)

Och dagens roligaste var jue oxå.. wow! ;)<3

2010-01-02 | 03:56:30
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0