Det som verkligen spelar någon roll

Nu måste jag bara skriva av mig lite grann.
Det här är svårt att beskriva i ord, menmen. Såhär är det: det finns tre peroner i mitt liv som jag alltid kan lita på, som alltid finns där för mig. När jag känner mig ensam och allting är bara så jävla hopplöst räcker det med att jag tänker på att de finns, jag mår bättre direkt. Kompisar, vänner kommer och går, men inte de här. Ni är de som jag litar på mest, det finns ingen jag älskar mer än er, jag älskar er mer än mitt liv. Jag skulle inte klara mig utan er ♥ jessica, för att du är som en storasyster för mig och för att du är så damn smart och underbar. Ellie för att du kan få en att skaratta hur dåligt man än mår, du är ett orginal, har aldrig träffat ngn med sån skön humor x) Och Tessie, för att jag delarnågra av mina finaste och roligaste minnen med dig, kan inte ens beskriva hur bra du kan få mig att känna mig utan att ens anstränga dig :) Älskar er så jävla mkt asså! Ni är bäst ♥


Kommentarer
therese' eriksson skrev:

sv; Jo, jävligt sexiga.. host och ennu en gång är det lixom svårt att förklara här , u know ^^ Kan kanske visa dej ngn gång, om jag enns kommer ihåg hur man gör x)



Duvet att jag älskar dej oxå! Även om det inte verkar så ibland... Men du kommer alltid finnas i mitt liv, honey! =D<33 ♥

2010-01-18 | 19:50:54
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/
Anonym skrev:

vaaa gulliii jag älskar dig föralltid! <33

2010-01-19 | 07:49:59
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0