Design skit

Fan, börjar bli asatrött på vissa delar av den här designen, så mkt måste rättas till osv -.-' Men jag har noll inspiration, vette fan vad jag vill ändra osv! Damnit! Tessie är ju bra på sånt, men ingen ide att fråga henne.

Tessie: Jag kan aldrig säga nej till att göra design te ngn -.-'
Jag. Om jag fråga dig då?
Tessie: Du är ju min kompis.. klart jag skulle säga nej då?

Ingen ide alltså. Måste gära allting själv i denna kalla grymma värld. Fast inte utan gratisdesigner, ofc ;) Men man redigerar ju typ hela skiten, så man kan ta åt sig lite av stoltheten iaf. Visst?


Kommentarer
therese' eriksson ♥ skrev:

hahahahahahahhaha XD

Jag kan göra om du vill... Men bara den här gången! För att jag älskar dej ;)<33

2010-01-24 | 20:50:42
Blogg: http://everythingandnothing.webblogg.se/
Daniel skrev:

å fix en åt mej oxå!

2010-01-25 | 09:20:08
Blogg: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0