Chips! ♥

Godmorgon!
Jag fick mitt "godis" igår! Det var iförsig bara lite chips, men alltid ngt ;) Haha, det är alltid en skitdålig ide att ta med mig när man ska handla mat, för sen kommer man hem med två helt onödiga påsar och en tom plånbok... ;) Me like! Så mor min gick ensam och köpte ja, en påse chips O.o 
Kollade på Fantastic 4 elr va fan det nu heter oxå, brukar inte gilla sånna filmer och tyckte inte att den här va så bra heller xP Men tjejen var as söt O.o Skulle oxå kolla på ngn skräckfilm jag redan sett, menmen, jag kände mig jätteförkyld fortfarande, så jag gick och lamig jättetidigt istället ^^ Och idagf når jag mkt bättre! :D

Men nu har jag en fråga! Det här är en svensk låt som är på svenska! Olika pers brukar tycka olika om den ;) Typ som Tessie, hon visade mig den för att hon tyckte den sög hårt som fan *tror jag?* Men jag tyckte den var asabra xD My point is, vad tycker ni? :O

Ebba Grön, 800 grader xD



Varför förklara när jag slutat tro?
Vad finns det kvar mer än the biggest blow?
Den e så hundraprocentigt effektiv
nä den tar våra liv

Vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt
Ja vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt

Det blir åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej
Åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0