Bråttom!

Hej där ♥
Igår hade jag en ganska lugn dag, var hemma och sjöng för full hals how you remind me *kolla förrainlägget* med Julia hela dagen *stackars grannar, jag vet*. Vi bakade en del oxå, men det är ganska riskabelt hemma hos oss, för vi har en skitskum mixer, den börjar gå av sig själv och typ brinna hela tiden. Haha, vi borde nog slänga den, menmen. xD På kvällen var jag med några killkompisar och det var typ det. x) Idag ska jag vara med Ellie, är egentligen jättesen, men mitt busskort funkade inte så nu får jag vänta tills min mamma kommer hem och skjutsar mig :( Typiskt, typiskt mig... Slänger på några låtar ;) Puzz

 Nickelback, If today was your last day



My Chemical Romance, Teenagers



Takida, Curly Sue



Marilyn Manson, Tained Love



Kommentarer
Tessie - Flower <3 skrev:

sv; Haha, javet x)

Men låten är ju bara bäst ju ! ^^

2010-01-07 | 17:16:31
Blogg: http://tessieflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0