Ännu en dag i Lingonskogen

Well, well. Idag hade jag en rätt trevligt dag, u know! Vaknade försent, menmen. I skolan var det lugnt och stilla ;) Kände inte riktigt för skolan imorse, men klassen min är så f*cking najs *trots att det är typ 70% bara pure geeks, me included* så man va go och glad till slut! Haha, fast blev nästan attackerad av Hektor vid skåpet O.o Bara för att Pontus snodde hans nycklöar ochh gav dem te mig, jag gav de te Ellinor som gav dem te my som blev av med dem på ngt sätt xp Och sen började jag garva när han letade sönder efter dem och there we go ;) fast jag var ju oskyldig.. (a) Efter skolan stack jag till centrum med Ellinor en liiiten stund, sen åkte jg hem och förlorade halva min kontakntkort på biljetten O.o Sämst! min mamma vägrar att köpa mig ett nytt förrns om typ en månad elr jag vet inte (?!) eller skaffa abonemang, vet inte vrf riktigt xP
Och jag brukar bli av med kontantkortet  på typ.. en vecka? God.Hur ska jag klara det här lixom? 

Och nu har jag ett skitstort problem oh löasa.. vad ska jag göra resten av den finfina eftermiddan? Har så *svordoms varning* jävla fucking knull tråkigt. Fy fan.

Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0