Akutkallt i Lingonskogen

OMFG!
Jag fryser som ett helvete! Just nu hatar jag faaan allt som har med vinter, snö och fucking Sverige o göra! om jag såg en blåögd blondin nu så skulle jag antagligen spöa skiten ur jäveln! *Vanligtvis har jag ingenting emot folk, oavsett hår- och ögonfärg... ;)* Känns som det är typ -2000 grader och jag är inomhus! Plus att jag har min extreeemt mysiga emokofta på mig! Oh yes, you heard me! Jag har en emokofta! ;) Mysig en...
Aja, My Point är att jag fryser aset av mig! Ush, ush, ush. Ush. Jävla fucking knull Sverige med sina -20.
Alex ville komma och hälsa på mig, men eftersom han är både blåögd, svenne och blondin, så är det nog bäst för honom att stay away..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0