Äää, nej tack!?

Tjoo O.o
Haha, kollade på min best friends bloggish nyss, hahahaha, ni kan aldrig gissa vad jag hittade xD Förrut, i våra unga år, brukade vi spla in väldigt proffsiga filmer varenda gång vi sågs xD Det var asakul! Älskar mest några som handlade om en "trollkvinna" och ngn flicka. Hahaha, vi var så jävla sköna :D Men sedan, efter 4-5- trogna år som jag höll på med teater, tappade jag intresset x) Ellie är dock fortfarande turned on när det gäller roleplay :D

Aja, I'll get to the piont - här är videon jag snackar om. Den spelade vi in när vi var i Ellinor stuga i Dalarna *ni kan se stugan i bakgrunden!* den gjorde vi till en tävling! Man skulle göra en video om "En ung rebell" Jag är den cp-störda med en bögig röst och stark brytning! ¨Haha, gud va jag låter! Om ni fortfarande inte vet vem jag är, så är jag hon med en jacka och rosa sjal ;) Obs! Ja, vi var seriösa ;)

Enjoya! Stenhårt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0