Well.

Yes, håller äntligen på att blondera håret nu ^^ Fick skriva under en asalång lista på allt jag skulle göra för att få det av mamma innan, lista innehöll bland annat: plocka disken, komma hem innan 7 varje kväll, sova 8 h varje natt, ha megasuperasbra betyg, vara snäll mot min syster *the hardest part* och mamma och aldrig mer vilja färga -.-' så jag får glömma slingorna, men bättre det här än ingenting alls? Antar jag, för det betyder oxå att jag får gå runt med utväxt som fan -.-' Menmen! Nu måste jag dra och städa rummet dårå... Life's hard, huh? Men jag slipper känna mig som en snorunge bara för att jag förde ett jävla liv för det där med håret. Jag får ju jobba för det iaf. Ka-ching..?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0