Touch faith

Tjo!♥
Idag hade jag en ytterst mysig dag, med lite gympa, svenska och liknande! Jag upptäckte att jag har en väääldigt enorm talang i tant-sporten bandmiton *ellerhur i helvete det stavas*. Ung tant alltså! Ka-ching! Förrutom att jag var typ asseg i början och mitt lag förlora lite fram och tillbaka *notice: inte alltid!*Aja, stolt är jag iaf.

Nu ni! no way att ni ngnsin kommer att kunna gissa vad jag ska göra nu... jag ska nämligen ... *omg, omg ,omg..!!!*
vet inte riktigt hur jag ska säga det...

.
..
...

Jag ska plugga! Som vanligt...äh.
Nolifer, säger ni. Science prov och nästan hel säker IG säger jag ;D

Personal Jesus av Marilyn Manson säger jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0