Eh?

Hellu ♥
Som Tessie brukar skriva, så är bloggen under renovering O.o Så ha tålamod,
gott folk! Snart är den asflashig och absolutelly pro. Totally.

Vill ni veta en hemlighet förresten? På natten, när ingen ser, då är jag jättesmart. Precis innan jag somnar kommer jag på de smartaste ideerna och frågorna. Oftast minns jag inte dem nästa morgon :( Men nu kom jag ihåg några! Och jag tänker vara genrös och dela med mig!

1. Kan man dö av att ett ljud är jättehögt? Och hur jävla fucking högt måste det vara då? Jag kanske har dödat ett par ljudallergiska grannar allready O.o

2. När man har en mardröm, då tar det en stund innan man fattar att det var en dröm och kommer över det... när det är en fin dröm, så fattar man direkt och blir jättebesviken! Va är det här?!

3. Det där med att kondomer är typ 90% säkert elr ngt... hur vet de det? Låter de några tusen par knulla med kondom och sen ser de hur många av kvinnorna som blev med barn? Eh?

Nu jävlar ska jag ha choklad. Bara för att jag vart så duktii! :D Typ.



Kommentarer
ToxicExistence <3 skrev:

Seriöst, fattar jag inte vad du menar med att du bli 'jätte smart' ;)



1. Nej, det kan man inte, men man kan få riktigt dålig hörsel xD



2. Det är inte så på alla;)



3. Det är 97, och nej, dom gör dom så, för det går bara inte att göra så att det blir 100%



There, happy? XD<3

2010-02-21 | 02:06:00
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0