Romme

Hey there!
Tisdag idag, om ngn annan än bara jag har lyckats missa det ^^
Allmänt kul dag var det idag :D Hänfe inte spc mkt, mina nycklar blev "snodda" bara tre gånger
och kanske en smula mer garv än vanligt ^^ Aja, ganska najs dag iaf!
Imorrn blir det crappy onsdag, sen lite torsdag och sen är det fredag!!
och vad är det med det?
Jo, då ska det bli lite Romme med skolan! Woohooo!
Förra året ägde det, även om jag stoppa liften 3 gånger första gången, fick en
blåtira och körde in i en massa träd! Vem bryr sig, det ägde ♥
Och i år kommer det nog också bli skitbra! men jag är så dålig på skidor
att Stephi blev typ helt "oh crap" när jag sa att jag ska med. Och några
andra också xD Haha, vi får se vem jag väljer att trakasera i år O.o
 Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0