R.I.P.

Hellu ♥
Idag hade jag en kulig dag i Kista med Ellie, men jag tappade bort min lila väska... R.I.P.
Hade inte så mkt spc i den, bara en tom *men fin!* plånbok, biobiljett, bussremsa och all min
smink O.o Haha, lyckat. Men mest saknar jag Den Lila Väskan, som Tessie nästan döpte den till
i somras... fina minnen med den! Menmen.

Nu ska jag käka lite, tror jag. Jag har varit väldigt onyttig när det gäller mat idag O.o Godis till frukost och McDonald's te lunch ;) Nu är det väl dags för ngt nyttigt... elr inte? Oh la la. La. La la.

Kommentarer
alexx skrev:

Kommer alltid att komma ihåg Den Lila Väskan... Kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥



sv; haha, vi får väl se, hoppas inte för mycket bara! ;)<3

2010-02-13 | 19:23:27
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0