Puff.

Sorry guys att min typ-15-helt-onödiga-inlägg-per-dag uppdatering inte har funkat som det ska. Hade ingen blogglust idag :O Kan ni tänka sig? En liten bloggnörd som jag... Dagen till ära så skulle vi ha gäster här hemma idag, men de kom inte för att deras bil halka på isen, körde in i en lastbil som körde med *olyckligt nog* bensin, vilket var inte spc bra med tanke på att de krashade i en liten snorunge fjortis som just tände en cigarett...

Nejdå, jag skojar. Men deras bil gick sönder på vägen hit. Mwhaha. Så jag spenderade resten av dagen i my home sweet home och käkade tårta. Uh, jag borde nog gå på ngn diet. HAHAHA, som om jag har tid med sånt ;) Är ju fullt upptagen me att käka tårta all day. Rätt skön dag alltså. Inte världens roligaste, men ganska najs ändå :D Hur har er dag varit, kära fem stycken läsare? Puss på er.


Kommentarer
ToxicExistence <3 skrev:

sv; haha stop whining! Och erkänn det var askul att ramla nerför backen! xD

Thanks, babe ! ;)<3

2010-02-21 | 22:08:33
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0