Plugg

Godmorgon!
Sitter och drogar lite Marilyn Manson nu! Han är ju ett jävla musikgeni ♥ Visst håller ni med mig? ;D
Idag måste jag plugga tills min hjärna lägger av (vilket händer rätt snabbt, oftast) har science prov snart,
jag är skitoförberedd! Fattar allvarligt noll *snyft*. Så har jag franska OCH matteläxa! Puh! Det var skönt att klaga lite ;)
Men käkar jag glass till går det nog bättre! Plus så ska jag fortsätta lyssna på Marilyn Manson :D
Plugga är alltid lättare med musik för mig ^^

Jag kanske är så duktig att jag slipper plugga heeela dagen? Wow!

Va har ni för planer idag? ♥


Kommentarer
therese' eriksson skrev:

Fuck you Joanna! ;)

2010-02-07 | 19:54:28
Blogg: http://nothingandeverything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0