Lite kul. Nja.

Hej! ♥
Hur har er dag varit? Min dag var bra, inget över det vanliga dock! Lite kul hade jag lite då och då, på engelskan rasterna (dah) och idrotten ;) Vi hade handboll och när vi skulle spela matcher så sög vi så jävla fucking hårt att man bara kunde garva xD Och jag var den värsta jävla målvakten evaaa *ever* xP Efter skolan gjorde jag ingenting som vanligt ^^ Mys! men nu ska jag baka kolakakor och sen göra läxor medans jag käkar kakorna jag bakat ... Trevligt man kan ha, va?

Va? Va? Va? Va?!


Förresten, jag glömde mina nycklar i s¨kåpet för första gången i år :D det var länge sen. Det är lite av en klassiker av mig, saknat det. Hanna elr ngn hittade dem iaf ^^ Snällt! ♥


Kommentarer
Santi skrev:

SV: Hahha tack :D Ja jag gillar den också det är kul att visa att man har humor ;) Härligt att se att läsarna också har det då så att man inte skämmer ut sig hahah xD

2010-02-03 | 21:27:50
Blogg: http://switchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0